Захист від недобросовісної конкуренції
Сьогодні жоден бізнес не застрахований від недобросовісної конкуренції. Недобросовісна конкуренція може полягати у неправомірному використанні ділової репутації, створенні перешкод у конкуренції, незаконному збиранні, використанні, розголошенні комерційної таємниці.
Особливо актуальним є запит на захист від посягань в Інтернеті. Atilog може запропонувати Вам різні шляхи вирішення спорів.
Ми працюємо над такими напрямками:
- порівняльна реклама;
- неправомірне використання зовнішнього виду продукції;
- введення в оману;
- захист комерційної таємниці;
- дискредитація конкурента.
Порівняльна реклама
Закон дозволяє використовувати в порівняльній рекламі зображення чи посилання на товар, торговельні марки,комерційне (фірмове) найменування конкурента та інші позначення, під якими випускається товар.
Однак, заборонено вводити споживача в оману, використовувати агресивну рекламу, надавати споживачу неправдиву чи неповну інформацію та вчиняти інші неправомірні дії.
Проблема полягає в тому, що часто наявність ознак нечесної підприємницької практики та недобросовісної конкуренції складно довести через певну суб’єктивність у розумінні та недосконалості законодавства.
Неправомірне використання зовнішнього виду продукції
Відповідно до українського законодавства, неправомірним є використання без дозволу уповноваженої на те особи чужого імені, комерційного найменування, торговельної марки, інших позначень, а також належних іншій особі рекламних матеріалів тощо, що може призвести до змішування з діяльністю іншого суб’єкта господарювання, який має пріоритет на їх використання.
Введення в оману
Введенням в оману є надання заздалегідь неправдивих чи неточних відомостей споживачеві, як-то: стосовно походження товару, виробника, продавця, способу виготовлення, джерела та способу придбання, реалізації, кількості, споживчих властивостей, якості, комплектності, придатності до застосування, стандартів, характеристик тощо.
Захист комерційної таємниці
Комерційну таємницю можуть складати відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого або іншого характеру. Насправді, законодавством не передбачено детального опису того, що являє собою комерційна таємниця та в яких формах вона може існувати. Однак досить часто бізнес страждає від того, що доступ до комерційної таємниці отримують треті особи, які використовують її у власних інтересах.
Якщо Ви потрапили в таку ситуацію, зверніться до Atilog, адже ми точно знаємо, як Вам допомогти.
Дискредитація конкурента
Конкуренти розповсюджують неправдиву інформацію про Ваш бізнес? Не знаєте, як довести факт завдання шкоди Вашій репутації і як захистити себе? Ми знаємо, як важливо у такій ситуації отримати своєчасну допомогу професіоналів.
Саме тому варто звернутися до фахівців Atilog, які:
- проконсультують Вас та розроблять стратегію захисту;
- допоможуть припинити порушення, використовуючи правові механізми;
- представлятимуть Ваші інтереси під час досудового чи судового вирішення спорів. Детальніше про врегулювання спорів тут
